سلم دوستانی که هماتوم دارید اسپرین هم مصرف میکنید؟

۷ پاسخ

سلام من هماتوم دارم اسپرین هم مصرف میکنم

منم نمیخوردم
آسپرین برای خونرسانی به جنینِ

اره عزیزم منم هماتوم دارم اسپرین ۸۰ دکتر گفته هرشب مصرف کنم

سلام نه

سلام عزیزم
من سیسمونی ارزان قیمت میفروشم
خیلی از مامانای گهواره ازم خرید کردن و راضی هستن
هر چی که مربوط به سیسمونیه دارم
و روبیکا کانال دارم
ای دی کانال روبیکام:
Sismoonyy
ای دی پیج اینیستام
Sismoonyy_tak

بیشتر تو کانال روبیکا فعالم

من هماتوم دارم فقط شیاف استفاده میکنم

من نه

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیستم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری