من بله
آسپرین بیشتر برای دوقلو ها ( چون عوارض زیادی داره و کنترل میکنه تا حدودی)
برای کسایی که سابقه مشکل خاصی دارن مثل فشار یا دیابت
یا خون رسانه بهتر به جنین چون خون رو رقیق میکنه
من دوقلوام دکتر گفت استفاده کن
من نه
معمولا اینایی که سقط دارن دکتر میده
من مصرف میکنم
منم دکتر برام نوشت اما نمیدونم برا چی چه دلیلی داشت متوجه این نشدم
نه عزیزم
اره عزیزم من دوقلوباردارم دکترگفت برای کم شدن خطره...
اره من استفاده میکنم واسه چیه ؟
نه برای همه نیست
من مصرف میکنم
نه به هرکی که نیاز باشه دکتر میده
نه همه که مصرف نمیکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.