مامانای که باردار هستین همتون آسپرین مصرف میکنید؟

۱۴ پاسخ

من بله

آسپرین بیشتر برای دوقلو ها ( چون عوارض زیادی داره و کنترل میکنه تا حدودی)
برای کسایی که سابقه مشکل خاصی دارن مثل فشار یا دیابت
یا خون رسانه بهتر به جنین چون خون رو رقیق میکنه

من دوقلوام دکتر گفت استفاده کن

من نه

معمولا اینایی که سقط دارن دکتر میده

من مصرف میکنم

منم دکتر برام نوشت اما نمیدونم برا چی چه دلیلی داشت متوجه این نشدم

نه عزیزم

اره عزیزم من دوقلوباردارم دکترگفت برای کم شدن خطره...

اره من استفاده میکنم واسه چیه ؟

نه برای همه نیست

من مصرف میکنم

نه به هرکی که نیاز باشه دکتر میده

نه همه که مصرف نمیکنن

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد