چرا آسپرین مصرف میکنید تو بارداری ؟

۱۰ پاسخ

سقط داشتم قبلا بخاطر اون بهم دادن

بخاطر سقط مکرر

خونرساني به جنين و به خاطر سقط قبلي

دکتر به من اسپرین داد چون سریان رحمی سمت چپم خون رسانیش درست نبود اگه درست گفته باشم

برای خون رسانی به جنین

من وزنم بالاس دکتر تجویز کردن

چون غلظت خون دارم 🙃
خونرسانی به جنین
مانع لخته شدن خون میشه آسپرین

بخاطر اینکه سن بالا باشه مصرف میکنیم منم مصرف میکردم

خونرسانی به جنین

خونشون غلیظ باشه یا لخته میشه یا چون خونراسنی به جنینشون خوب نیس برای خونرسانی بهتر به جنین میخورن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیستم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته چهاردهم بارداری