نه برا کساییه که فشار رگ های رحمیشون بالاس و بابت خون رسانی بهتر به جنین آسپرین تجویز میکنن
من سقط داشتم دوتا قلبش تشکیل نمیشد برا خونرسانی بهتر به جنین داد الان سومیه
من بخاطر کم کاری تیروییدم آنتی تی پی او بالاست
برای خونرسانی بهتر جنین دکتر برام نوشته
من آزمایشی که با سونو انتی دادم PAPP برام مقدارش پایین بود که برا خونرسانی به جفته، برا همون آسپرین میخوردم..
نه عزیزم برای کسائی که یا وزن بالا دارن و اضافه وزن بالا دارن
یا سابقه سقط مخصوصا سقط با ایست قلبی
من غلظت خون دارم و فشارم گاهی میره بالا، روزی ۱ دونه میخورم
من چون فیبروم دارم دکتر بهم داد و گفت از سقط جلوگیری میکنه
منم نه
نه برا اونایی که سابقه سقط یا مشکل انعقادی دارنمیدن
من سقط داشتم استفادع میکنم
اونایی که سقط،داشتن بیشتر
نه من نمیکنم
نه فقط اونایی که غلظت خون دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.