من استفاده میکردم ولی افتادم رو خونریزی بخاطر هماتوم قطع کردم
من استفاده میکنم
من میخورم برای خون رسانی به جنین
من میخورم. مقاومت شریان دارم خون به بچه نمیرسه
منم میخورم از دکترم پرسیدم گفت واسه جلوگیری از سقط داده میشه
من بخاطر سقطی که داشتم استفاده میکنم
من سه هفته اس مصرف میکنم، دکترم گفت چون ivf کردی باید بخوری
من مصرف میکنم.
من تازه امروز دکتردادبهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.