کیا تو بارداری آسپرین مصرف میکردن و به چه دلیل؟؟

۷ پاسخ

من سنم بالاست دکتر بهم داده برای جلوگیری از امبولی

آسپرین به خاطر غلظت خون ، دکتر منم بهم داد باعث خون رسانی بهتر به جنین میشه و از سقط جلوگیری میکنه نگران نباش

من سقط داشتم و غلظت خون.تو بارداری بعد آسپرین مصرف کردم شکر خدا سالم بدنیا اومد پسرم

من توی آزمایش ان تیم عدد pappa یه کوچولو بایلا بود دکتر بهم آسپرین داد.

دکتر بمنم داده سقط داشتم‌شماهم مخورین

من گلم اسپرین میدن برای اینکه خونرسانی ب جنینت بهتر انجام شه حتما باید بخوری و جلوگیری می کنه

برای خون رسانی هستش فکر میکنم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری