۳ پاسخ

عزیز من یه بار خارج رحم بودم یه بار سقط داشتم بعد از اون دومرحله لنفوسیت شدم دیگه مرتب مصرف دارم

جدیدنا وقتی میخورم احساس میکنم خیلی حالم بد میشه .کلا نگرانم هستم ک ضرری داشته باشه دکتر گفت تا هفته۲۰بخور

برای من دکترم نوشته استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری