مامانا کیا تو بارداری اسپرین استفاده میکنن

۱۲ پاسخ

خانوما شما وقتی سرما میخورین اسپرینتونو میخورید

منم روزی یکی بهم داده به خاطر سابقه بچه اول که تو ماه اخر خون رسانی بهش کم شد ورشدش کم شد

شبی یکی

من استفاده میکنم روزی دوتا

منم روزی یدونه استفاده میکنم

منم روزی یکی

من شبی یدونه مصرف میکنم از هفته 8شروع کرد برام

من روزی دوتا ۸۰

من استفاده میکنم دکترم گفت روزی دوتا باید بخورم

من شبی یکی

من روزی یه دونه

من استفاده میکنم روزی یکی

سوال های مرتبط

مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی