کسی تو بارداری آسپرین استفاده کرده؟

۱۵ پاسخ

اهر من اوایل بارداری مصرف میکردم

اره من خوردم

من روزی ۲ تا میخورم چندروز بعد دکتر آنوکسا پارینه داد یا یدونه آسپرین ۱۰۰ جویدنی

من انوکسا میزنم ببخشید اسم قرص اسپرین تون چند عکسشو میفرستید شماره چند میخورید

اره من تا ۳۶هفته

اره من میخورم

من دارم میخورم رفتم سونو انتی دکترم گفت فشار رحمی دارم البته خیلی کم گفت نمک نخور زیاد آسپرین هم تا ۳۶ هفته باید هر شب بخورم

اره من از اول بارداری شبی دوتا میخورم

اره من دوتامیخورم باامپول انوکسا

من از بعد انتی میخورم

بله من روزی دوتا باهم میخورم، چون خونرسانی رحمم یخورده کم بود

منم دارم‌میخورم

اره من بعد از تشکیل قلب دکتر برام نوشت

بله باعث خون‌رسانی به جنین میشه

اره من خوردم

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد