کسی از این کروم موبرع تو بارداری استفاده کرده!؟

تصویر
۸ پاسخ

من مرتب استفاده می‌کنم فقط وقتی زدی لای در حموم رو باز بذار تا بوش اذیتت نکنه.

حالا چ کنم بزنم نزنم

عزیزم از ژیلت واسه شیو استفاده کن بعد بارداری برو لیزر

اینو زدی فردا پر در میاری از من گفتن بود😂

دکترم میگه کرم موبر مواد شیمیایی هست نزنی بهتره . الان نوره زرنیخ دار گفتم شوهرم بیاره

عالیی من استفاده کردم

ماه های آخر ضخیم تر هم میشه

هرچی بزنی فردایش رویش میگیره ادم😬😬

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی