۱۲ پاسخ

بله استفاده میکنم ولی چون وزنم رفته بالا دکتر گفته سه روزی یه دونه بخورم

بله دکتر بمن داده

آره من‌یکروز درمیان استفاده میکنم

اره من الان میخورم

من ازماه اول دارم میخورم الان دوره دوممه

به منم از ۳ ماه دوم داد

بله من عاشقشم😍😍😍

من اره

اره من استفاده میکنم بعداز صبحانه

اره من مصرف میکنم

من همینو دارم استفاده میکنم

عاره من استفاده کردم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان ستین🧿❤️ مامان ستین🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده کوچولو👼 مامان شازده کوچولو👼 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری