۱۰ پاسخ

من از اول بارداری دارم شبی یکی میخورم
چون سقطم داشتم، واسه خون رسانی ب رحمه

من میخورم والا من مادرم سابقه سقط داشته دکتر بمن اسپرین داد وگرنه خودم مشکلی ندارم

خانماقرص آهن چی استفاده میکنید که سبک باشه رو معده و یبوست نگیرم ازش؟

سلام فکر کنم بخاطر سن بالای سی سال میدن آسپرین که خون بهتر جریان پیدا کنه

من چون بچه اولم ریز بدنیا اومد گفت باید بخوری که خونرسانی به بچه بالا بره خوب رشد کنه

برای خون رسانی بهتره منم از روز اول میخورم

من انعقاد خون دارم برای خونرسانی بهتر داده

من برای خونرسانی

عزیز شما هماتومتون برطرف شد؟

من
واسه خون رساني بهتر

سوال های مرتبط

مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💜💜💜💜💜 مامان 💜💜💜💜💜 ۶ ماهگی
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یا ضامن اهو مامان یا ضامن اهو هفته سی‌وپنجم بارداری