چرا دکتر بعد ان تی برام آسپرین تجویز کرده؟

۵ پاسخ

چون شاید خونت غلیظ شده ب این علت

من ک دوقلو دارم و از یه جفت هستن ناراحتم ک چرا نداده حتی شیاف دکترم و عوض کردم دوشنبه میرم یه جا دیگه

برای منم تجویز کرده معمولا برای رقیق کردن خون و خونرسانی بهتر به جنین

شايد بخاطر نتيجه ازمايشت
براي منم داده

بخاطر خونرسانی بهتر به جنین

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری