۱۳ پاسخ

برا رقیق شدن خون هس ک بهتر خونرسانی ب جنین بشه...
من از اول بارداریم هرشب دارم مصرف میکنم و علاوه بر اون امپولشم میزنم.
نگران نباش
استفاده کن

منم تز اول بارداری دارم میخورم روزی یکی

بمنم داد بخاطر ضربان قلب بچه

من روزی دوتا میخورم بخور نیازه

منم شبی یکی میخورم چون توسونو گفت مقاومت رحمی داری،دکترگفت شبی یکی بخور،براخونرسانی به جنین

عزیزم وقتی دکتر تجویز کرده بخور
احتمالا تو سونو یا آزمایش هات یچیزی دیده که بهت آسپرین داده
هروقت رفتی پیشش ازش بپرس برای چی بهت داده
یا بهش پیام بده

من شبی دوتا دوز ۸۰ میخورم

نترس بخور خوبه باعث میشه خون رسانی به جنین خوب بشه

به من بخاطر اینکه اضافه وزن دارم داد تازه از الان باید شروع کنم

منم از اول بارداری دارم میخورم عزیزم
بخور مشکلی نداره

مشکل شریان رحمی نداری؟

خودش نگف براچیه

سقط داشتید؟

سوال های مرتبط

مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترخانوم🩷 مامان دخترخانوم🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری