بله من چندماهه میخورم
منم از اول میخورم
من از اول میخورم
امپول دور ناف در بارداری
من شبی دوتا چند ماهه میخورم
من دارم میخورم
من هم آسپرین میخوردم هم آمپور ناکسپرین دور ناف میزدم نگران نباش دکترت بهت داده بخور برای خون رسانی بهتر جفت به بچه داده نگران نباش .
اره من از اول میخورم تا الان
منم شبی یه دونه 80میخورم خون رسانی میکنه ب جنین
من از هفته 13 میخورم، چون وزنم زیاده دکتر داد
بله من از ۱۲ هفتگی دارم میخورم
من از اول بارداری میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.