خانما کسی برا سرما خوردگیش قرص اسلتامیومیر دکترش تجویز کرده ؟؟

تصویر
۲ پاسخ

اره من انفولانزا گرفته بودم دکترم بهم داد

سرکوب کننده علائم آنفولانزاعه . ب بچه ها میدن خیلی ام‌جوابه ولی برا بارداری سرچ‌کن ببین مجازه یا نه

سوال های مرتبط

مامان زهرا و داداشی مامان زهرا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری