۶ پاسخ

من تا ۳۶ هفته میخوردم

من تو بارداریم تا ۳۴هقته
شبی دوتا استفاده کردم

من برا خونرسانی بهتر از هفته ۵ تا ۳۶ خوردم

من وقتی باردار بودم مصرف میکردم

منم داخل بارداریم از ۱۸ هفته تا ۳۵ هفته شبی دوتا میخوردم

من تو بارداریم تا هفته ۳۶ شبی دوتا خوردم. برا خونرسانی بهتر جنین

سوال های مرتبط

مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد