ربطی به هم نداره
نباید باهم مصرف بشن...بافاصله مصرف کن
من آسپرین میخورم هرروز و امگا ٣ دکترم گفت هفته ای ٢ بار
من هم اسپرین میخورم هم امگا۳ رو یروز درمیون بعد ناهار
من هردو رو استفاده میکنم
من روزی ۱ دونه اسپرین میخورم یک روز در میان هم امگا ۳🫠
از نظر علمی نمیدونم ولی من دوتاشو میخورم البته با فاصله و امگا اکثرا با شیر میخورم
برا چی؟
من که هم اسپرین استفاده دارم هم امگا۳
من میخورم. اسپرین شبا . امگا با ناهار. دکتر که الکی تجویز نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.