سلام خانما کسی که آسپرین مصرف می‌کنه نباید امگا 3 بخوره ؟

۹ پاسخ

ربطی به هم نداره

نباید باهم مصرف بشن...بافاصله مصرف کن

من آسپرین میخورم هرروز و امگا ٣ دکترم گفت هفته ای ٢ بار

من هم اسپرین میخورم هم امگا۳ رو یروز درمیون بعد ناهار

من هردو رو استفاده میکنم

من روزی ۱ دونه اسپرین میخورم یک روز در میان هم امگا ۳🫠

از نظر علمی نمی‌دونم ولی من دوتاشو میخورم البته با فاصله و امگا اکثرا با شیر میخورم

برا چی؟
من که هم اسپرین استفاده دارم هم امگا۳

من میخورم. اسپرین شبا . امگا با ناهار. دکتر که الکی تجویز نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری