سلام مامانا شما از هفته چندم کلسیم. و امگا ۳ و آسپرین مصرف کردین

۸ پاسخ

از 16 هفته

امگا ۳ ،ویتامین d3 1000، آهن، مولتی ویتامین ، میخورم از ۱۸هفته به بعد، کلسیم و آسپرین نمیخورم

از16هفته کلسیم مولتی وآهن و آسپرین...

آسپرین رو ازهفته۱۰ گفته
امگا۳رو از۱۶هفته

از ۱۶ هفته

فقط کلسیم میخورم من
ببخشيد شما تو واژن و مقعدتون احساس فشار دارین؟

امگا ۳ من از ۱۰ هفته میخورم کلسیم ننوشته

به من کلسیم و اسپرین نداد

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وهشتم بارداری