من ده روز خوردم فقط
منم میخورم دکترم گفت تا اخر بارداری بخور
برا خون رسانی ب جنین دکتر باید بنویسه
سلام عزیزم من عدد papaa کم بود همه جوره بررسی شدم هم سلفری هم انومالی هم داپلر شریان رحمی همرو دادم ولی اسپرین و شب ساعت ۸ اینا میخورم با معده ی خیلی پر بخوره اسپرین ۸۰
من از اول بارداری دکتر برام نوشت فکر کنم برای رقیق کردن خونه
دکتر به من داده روزی ۲ تا میخورم. برای خونرسانی بهتر به جنین هست
من استفاده میکنم از زمانی ک قلب بچع تشکیل شده برای خونرسانی راحت ب جنینه تا 36 هفته دکترم گفته استفاده کنم
استراحت مطلقی؟
یا جفتت تک شریانه؟
برای رقیق شدن خون و خونرسانی بهتر به جنین میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.