کسی قرص اسپرین مصرف میکنه؟برای چی هس؟ضروریه؟

۸ پاسخ

من ده روز خوردم فقط

منم میخورم دکترم گفت تا اخر بارداری بخور

برا خون رسانی ب جنین دکتر باید بنویسه

سلام عزیزم من عدد papaa کم بود همه جوره بررسی شدم هم سلفری هم انومالی هم داپلر شریان رحمی همرو دادم ولی اسپرین و شب ساعت ۸ اینا میخورم با معده ی خیلی پر بخوره اسپرین ۸۰

من از اول بارداری دکتر برام نوشت فکر کنم برای رقیق کردن خونه

دکتر به من داده روزی ۲ تا میخورم. برای خونرسانی بهتر به جنین هست

من استفاده میکنم از زمانی ک قلب بچع تشکیل شده برای خون‌رسانی راحت ب جنینه تا 36 هفته دکترم گفته استفاده کنم

استراحت مطلقی؟
یا جفتت تک شریانه؟
برای رقیق شدن خون و خونرسانی بهتر به جنین میده

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان حسین💙 مامان حسین💙 هفته بیست‌ونهم بارداری