۸ پاسخ

خونرسانی بهتر به جنین

من‌شبی دوتا بخاطر مقاومت شریان رحمی میخورم

من هم چون غلظت خون داشتم و هم چون استراحتم خون رسانی راحت تر بشه که خون تو پام لخته نشه

من یک ماهه دارم مصرف میکنم برای غلظت خون

برای غلظت خون

من روزی یکی مصرف کردم
چون تپش قلب داشتم بهم داد دکتر یعنی بی دلیل یهویی ضربان قلبم میرفت خیییییلی بالا

والا من دکترم گفته انتی بده بعد بیا آسپرین بنویسم برات

برای خونرسانی بهتر به جنین

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری