سلام عزیزان کیا تو بارداری ازین داروها استفاده کردن یا میکنن

تصویر
۳ پاسخ

هردو قم هستیم و هفته هامون یکیه
درخواست دوستی دادم😍

من فقط ویتامین دی و اسیدفولیک و زینک تا پایان اسفند
بعدش اسیدفولیک حذف میشه و بجاش مولتی ویتامین میخورم
به جای کلسیم هم گفت روزی ۱۴ تا بادوم بخورم

سلام خانمی
دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وهشتم بارداری