عزیزم من دوقولو هم نیستم ولی بعد از شام اسپرین میخورم یدونه
بله دوتایی
من هم اسپیرین هم انوکسا
ن منکه استفاده نمیکنم احتمالا برای مامانایی ک یه کوچولو وزنشون بالاتره
هم آسپرین هم آنوکسا
نه من استفاده نمیکنم...خیلیم استرس اینو دارم چرا دکترم نداده بهماینسری ازش میپرسم
من دوقلو ولی دکترم نداده
من تکم استفاده می کنم
اره شبی دوتا
بله گلم شبی دوتا
بله هرروز
برا من ک تک استفاده میکنم هر روز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.