سلام مامانا دوقلو آسپرین 40یا 80استفاده میکنید

۴ پاسخ

۸۰ مصرف میکنم

من از اول بارداری 80 استفاده میکنم جدیدا هم بهم گفته روزی 2 تا

ب من نداد چون من پلاکتم پایینه خیلی

برای چیه من که استفاده نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری