دوستانی که هماتوم دارید استراحت مطلقین چطور میرید حموم؟🥺

۷ پاسخ

من هماتوم داشتم ولی رعایت نمیکردم همه کار میکردم جارو میکشیدم هر کاری ک فکرشو بکنی اما شیاف استفاده میکردم خداروشکر رفع شد فقط نباید استرس داشته باشی برای من ۵.۵سی سی بود حجمش

من هماتوم داشتم
حموم میرفتم یه روز در میون ولی یه ربعه
پیاده روی هم میکردم
فقط کار سنگین انجام نمی‌دادم
اونم که تو همون هفته های پایین اومد دفع شد خداروشکر

خانم ها ی چیز بگم شنیدم میگن هرچی هماتوم داشته باشه نی نیش پسره میشه

چرا همه هماتوم دارن🥹خیلی زجر اوره با کلی ذوق حامله میشی این هماتوم چنان تو ذوق ادم میزنه☹️

هماتوم چیه

من هماتوم دارم به اندازه 10*25 آسترا میکنم ولی یواش یواش کارامم انجام میدم

من بخدا حموم واسم ارزو شده دیر ب دیر میرم

سوال های مرتبط