مامانا دهن بچم آفت زده چیکارکنم

۵ پاسخ

برو داروخونه‌ بهت دارو میده دخترتم‌ ببر

نیستاتین

من واسه دخترم ازداروخونه یه پماد گرفتم خیلی خوب بود فقط ده پونزده ثانیه روش نگه میداری دیگه خودش خوب میشه همون یه بارم اثر میزاره اصلا لازم نداره دوباره بزاری

نیستاتین بده

آفت یا تبخال

سوال های مرتبط

مامان دایان کوچولو مامان دایان کوچولو ۲ سالگی
مامان هانیس وتو دلی مامان هانیس وتو دلی هفته هفدهم بارداری