سلام دخترا بعد سزارین چند روز بعد حمام میرن؟

۸ پاسخ

همین که پام به خونه برسه،😅

من مرخص شدم رفتم هرروز باید بری

روزی که سزارین میشی ۴۸ ساعت بعدش

هر روز باید بری

میگن روز ۳ بعد از سزارین بهترین موقع است،،بعد از اون هر روز بخیه هاتو بشور و خشک کن،،و اگه تابستون عمل کردی یک روز در میون دوش بگیر،،اگه فصل سرما بود میتونی دو روز یکبار،،بازم بسته به خودت داره

وقتی مرخص شدی باید بری هرروز بخیه رو شست و شو بدی و بیای بیرون با سشوار خشک کنی

همون روز ک مرخص شدی میتونی بری

سلام عزیزم
من داخل بیمارستان رفتم
خونم رسیدم رفتم حموم
باید هرروز بری روی بخیه هات سشوار بگیری

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری