مامانای سرکلاژی شما بعد چند روز رفتین حموم

۸ پاسخ

من تا ۴_۵ روز لکه بینی داشتم و ترسیدم برم حموم ، بعد از اینکه لکه بینیم تموم شد رفتم حموم ، دوش ده دقیقه ای با آب ولرم گرفتم

فک کنم یه هفته اوایل خیلی باید مراقب بود زود بیرون اومدم

فرداش

وقتی لکه بینیم برطرف شد رفتم. توحموم چهارپایه بذار روش بشین. درحد 5دقیقه. کلا تا 20روز سعی کن سرپانمونی زیاد

دو روز بعد

فردای اونروز

۳ روز

بعد عمل رفتم چون خونی بودم و بدنم بتادینی بود
دکتر گفت ۱۰ دیقه ای برو بیا

سوال های مرتبط

مامان سرکلاژی💗 مامان سرکلاژی💗 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان وروجک🩷 مامان وروجک🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌ودوم بارداری