خانمای سرکلاژی هنوزم برای حمام کردن از صندلی استفاده میکنید؟
همون روز رفتم ولی روی چهارپایه نشسته بودم
همون فرداش كه مرخص شدم
شنبه عمل شدم.جمعه رفتم
چون بلند نمیشدم زیاد...سرپا هم نمیموندم
بمون سرپا حمام اول رو . طولشم نده
۴ روز بعدش
سه چهار روز بعد
روز بعد از اینکه مرخص شدم😂 ت بیمارستان همش منتظر بودم برم خونه دوش بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.