خانومای سرکلاژی چند هفته رفتین خرید سیسمونی؟

۷ پاسخ

من‌ نرعتم هبچی نخریدم دریغ از یه جوراب

من بیست هفته سرکلاژ شدم الانم بیست سه هفتم بعضی وقتا ترشح ابکی شیری از واژنم میاد بنظروتون طبیعی یا ن عفونت

من همرو آنلاین گرفتم چون سر بچه تو لگنه اصلا نباید هیچ گونه راهی برم

من که فعلا نرفتم ولی منعی برای رفتنمم نیست چون میخوام زایمان طبیعی کنم دکترم گفت بعد عید ورزشا شروع کن پیاده روی هم برو

من ک مطلقم

من دکتر میگه ۳۴هفته به بعد برو
من که هنوز نرفتم
هیچ بگو سر سوزن چیزی نخریدم

۲۳ هفتگی رفتم چهارهفته بعد از سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان هاکان👶🏻💙 مامان هاکان👶🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا 👶❤️🍼🐣 مامان نورا 👶❤️🍼🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد