مامانا از چندهفته رفتین خرید سیسمونی

۱۶ پاسخ

من قبل آنومالی خریدم ، تموم شده

من از هفته ۲۰ تخت و کمد خریدم
فعلا دیگه هیچی نگرفتم

من ۵ ماهگی که جنسیت مشخص شد رفتم
چون هرچی بگذره بچه رشد میکنه راه رفتن برای مادرسخت تر میشه

من تکمیل کردم.

من دو هفته پیش

من یه سری گرفتم بازم ماه بعدی میگیرم…سرویس چوبیشم میذارم ماه اخر

۵ماهگی ،الانم چندتا مونده ک آنلاین سفارش میدم وتمام

من یک هفته دیگه میرم میخرم همه چیشو انشالله

منم آخر همین هفته قراره برم

از ۱۸ هفته
همش کامل نخریدم فقط ضروریا
هنوزم دارم میخرم

منکه از قبل بارداری😅

من هنوز نرفتم ۳۰ هفته انشالله میرم

من۲۴بودم رفتم

من دیگه تموم شد خریدام
فقط شوینده مونده ک هفته آینده می‌خرم

من که فعلا نرفتم،شاید 30هفته به بعد

گذاشتم ۳۰برم انشاله

سوال های مرتبط

مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان نی نی های من مامان نی نی های من ۸ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ودوم بارداری