سلام خوبین مامانا میگم دوسالگی واکسن داره؟

۶ پاسخ

ن فقط قد و وزن میگیرن

ن ویتامین آ ریخت دهنش و قدو وزنو دور سر گرف

نه فقط چکاب سالانه اونم واجب نیست

نه دیگه فقط دو سالگی باید ببری بهداشت برای چک کردن قد و وزن و اینجور چیزا

نه فقط یچی میریزن دهنش یه قرص مانند بود سوراخ کرد یه قطره ریخت دهنش

سلام عزیزم، نه دیگه رفت تا۷ سالگی

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان مامان محمد شاهان ۲ سالگی
مامان ستاره⭐️ مامان ستاره⭐️ ۳ سالگی
مامان مامان جان مامان مامان جان ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان 💜تاج سرم💜 مامان 💜تاج سرم💜 ۲ سالگی
مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی
مامان ماهان🩵ماهلین🩷 مامان ماهان🩵ماهلین🩷 ۲ سالگی
مامان سلاله🫶 مامان سلاله🫶 ۲ سالگی