سلام، اینجا کسی هست با AMH پایین طبیعی باردار شده باشه؟؟؟؟

۶ پاسخ

این چ بیماریه ؟

اره عزیزم من 2درصد بودم گفتن ای یوای کن همسرمم ضعیف نکردم

ایشالا دامنت سبزمیشه گلم،توکل کن به خدا و زیاد تووفکرش نباش،من ماهی که تووفکرش نبودم خدا واسم معجزه کرد بااینکه شش ماه پیش هم سقط داشتم

با ۴۷صدم و سن ۳۶ من طبیعی باردارشدم،اصلاح سبک کردم و قرص اوابوست خوردم ورزش کردم

۴۷صدم

سلام بله من

سوال های مرتبط

در انتظار پناه کوچولو🥹 در انتظار پناه کوچولو🥹 قصد بارداری