۳ پاسخ

من کلا آب رو از صافی رد میکنم استخون هارو جدا میکنم و مغز قلم و گوشت اگه داره توی آبش میریزم و توی قالب یخ میزارم فریزر

من همرو فریزمیکنم واسش روغنش ک سالمترینه

چرا عزیزم روغن و عصاره مغزش رو صاف میکنم و فریز

سوال های مرتبط