خدایا شکرت. بالاخره منم وارده ماه هشتم شدم😇😇😇

۱۰ پاسخ

بسلامتی ودلخوش ب روزی منم😜

خدارو شکر عزیزم 😍 اگه امکانش هس برا منم دعا کن زودی این حسای قشنگ رو تجربه کنم

دقیقا چنده هفته ای‌من جرا نرفتم تو ۸

خداراشکر عزیزم

ایشالا بقیشم بخوبی طی کنی عزیزم

الهی شکر برای منم دعا کن

خداروشکر عزیزم

خداروشکر عزیزم ❤️ابجی تکون های نینی هات چطوریع ؟

خداروشکر بسلامتی عزیزم😍

مبارکت باشه💕

سوال های مرتبط

مامان فُؤاد🫀 مامان فُؤاد🫀 ۴ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کیان و نورا مامان کیان و نورا ۱۰ ماهگی
مامان میران اقا مامان میران اقا ۴ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی