۴ پاسخ

دستمال خیس شده بااب ولرم بزار روی کشاله رونش و بازوها و شکمش
بهش اب سیب بده
شیروزردچوبه بجوشون بده به خوردش
تونستی اب پرتقالو با عسل قاطی کن بهش بده
درنهایت اگه تبش پایین نمیاد و بالای ۳۸ونیمه ببرش دکتر
خطرناکه عزیزم

اگه معده اش کار نکرده چیزای کننده بده تا زودتر کار کنه
الان همون استا بده که اروم بشه وتبش قطع بشه

دمنوش نعناع فک کنم خوب باشه براش

استا بده بهش
پاشویه کن نذا تبش بره بالا

سوال های مرتبط

مامان دو نعمت خدا❤ مامان دو نعمت خدا❤ ۱۰ ماهگی
مامان پادشاه کوچولو مامان پادشاه کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری