۶ پاسخ

ابی ۱۴ میلی گرم اهن‌داره
قرمز ۷ میلی گرم

میزان آهنشه خب قاعدتا آبی به صرفه تر هست چون آبی یه قطره چکون هست قرمز دوتا چون اهنش ۷

من دادن حساسیت کزد

آبی آهنش بیشتره . ولی اگه بچت کم خونی نداره همون قرمزه کفایت میکنه

آبی و قرمزش ی فرقی داره باهم..از دکتر یا داروخانه بپرس راهنماییت میکنن،من بچم تب داره اصلا یادم نمیاد فرقشو شرمنده

فرقی نداره فک کنم ولی من ابی میدم

سوال های مرتبط

مامان قندونبات😋 مامان قندونبات😋 ۱ سالگی
مامان ته تغاری مامان مامان ته تغاری مامان ۱ سالگی