تست جوش شیرین واقعا درسته؟؟

۹ پاسخ

برا من چی ز ده
۳۲سال
۲۴شهریور آخرین پریودی

برامن گفت دختر پسرشد به نظرم زیادی درست نیست ولی برا سرگرمی خوبه

تست جوش شیرین الان انجام دادم کف نکرد

من انجام دادم خیلییی کف کرد و مثل دلستر اومد بالا اما جنسیت رو نمیدونم

ممنونم عزیزم

اره خوب

اگه برا جنسیت میخوای
من به تقویم چینی خیلی اعتقاد دارم
برا خودم دوتا بچه هام درست بود
برا دوستامم گرفتم درست بود

برامن درست بود

از من که اشتباه بود

سوال های مرتبط

مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دو دسته گل مامان دو دسته گل ۶ ماهگی
مامان 🩷🐣🩷 مامان 🩷🐣🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان احمدرضا🩵 مامان مامان احمدرضا🩵 ۵ ماهگی