الان یعنی من دیابت بارداری دارم ؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

آره عزیزم، دو ساعت بعد باید زیر 120 باشه

نه بابا دیابت نداری. اما تست تحمل گلوکزت نشون میده اگر مواد قندی مصرف کنی ، طول می‌کشه تا بسوزه و قندت بیاد پایین. بهتره که در مصرف مواد شیرین دقت کنی. پشت سرهم چیز شیرین نخوری.

نه عزیزم...محدوده مجاز ناشتا ۹۲ و یک ساعته ۱۸۰ است...شما مشکلی نداری

از محدوده مجاز بالاتر هست قندت. ولی اینکه بهش میگن دیابت رو نمیدونم

ناشتا خوبی ولی بعد صبحانه بالایی

سوال های مرتبط

مامان رستاومیران💗 مامان رستاومیران💗 هفته سی‌وهشتم بارداری