۷ پاسخ

من معمولا صبحانه نمیدم،چون تو۶ماهگی خیلی نیازی نیست چند وعده بدی،یکی دوبار نون تست جو باپنیرماجان بهش دادم

چه فرنی خوب برای بچه ای که ۵ماه تموم کرده

۶ماهگی فقط ی وعده باید بدی.اونم صب نه.ظهر بده.
فرنی ساده.حریره بادام

منظورم سرلاک هست

سلام سرلشکر برای بچه ک رفلاکس و کولیک داره اشکال نداره؟؟؟

میتونی فرنی برنج بدی یا این که لعاب برنج قبل نمک کنی برداری بدی

سرلاک آماده

سوال های مرتبط

مامان درسا مامان درسا ۱ سالگی
مامان رادین مامان رادین ۱ سالگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان نویان جان مامان نویان جان ۱۱ ماهگی