۱۰ پاسخ

آیهان دیگه خیلی خز و تکراری شده
اسمای دیگه ام هم هست که قشنگ باشه

آیهان

آرمان قشنگه

دخترعموی من اسم پسر اولش ماهانه دومیشو گذاشت مهراد

آرمان

مهراد قشنگه.ارمان هم خوبه ایهان خیلی یجوریه هیچ وقت خوشم نیومد الانم که همه ایهان شدن

ارمان

مهراد

آیهان همون ماهان هست معنیشون یکیه فقط ایهان ترکیشه ارمان هم قدیمی مهراد قشنگه

میخوای به آرمان بیاد؟

سوال های مرتبط

مامان ویهان و هامین🩵 مامان ویهان و هامین🩵 ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۶ ماهگی