۱۳ پاسخ

عزیزم یا خیلی سریع بعد از پریودتون باردارشدین باتوجه به روزهای تاخیر تون ،یااینکه دوقلوعه

نه اصلا زیاد نیس طبیعیه بقیه الکی میترسونن منم تو ۶ هفته ۱۴ هزار بود

دوقلو نیست ؟ البته طبیعیه شاید لقاحت زود بوده

من برا دخترم بالای ۷ هزار بودم آخرای هفته پنجم

خب عزیزم میرفتی یه سونو میدادی
اینقدر هم به خودت استرس نمیدادی

سونو ساک بارداری دادی؟ساک و کیسه زرده بود؟

چقدزیاده

یا خدا چقدددر زیاد، نمیدونم‌والا، احتمالا طبیعیه، هر کی یجوره

آخه من شش هفته بودم بتام 3883بود

شاید ۵ هفته نیسی بیشتری
سونو دادی؟

ماشاالله بالاست
احتمالا دوقلو باشه

اره عزیزم. چندروز تاخیر

خیلی بالاس

سوال های مرتبط

مامان آرتین و پسری💙 مامان آرتین و پسری💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان ۳ ماهگی
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان نی نی قندی🥹 مامان نی نی قندی🥹 هفته هجدهم بارداری