بنظرتون فردا تست بزنم یان

تصویر
۴ پاسخ

نه نزن منتظر باش دو سه روز هم از موعدت بگذره بعدا بزن

الان خیلی زوده.

منم مثل شماس موعدم نمیتونم بزنم الان منفی باشه اعصابم بهم میریزه زدی ایشالا مثبت بود به مام بگوووو

انشاالله هرچی خیره پیش بیاد گلم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان ایلین مامان مامان ایلین هفته نوزدهم بارداری
ناهید ناهید قصد بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته بیست‌ودوم بارداری
اسرا اسرا قصد بارداری