خانوم میشه بگید دکتر چه ویتامین های واستون نوشته

۲ پاسخ

این ماه اقدام کردم امیدوارم باردار باشم و البته سقط نشه🥴

برا من بعد سقط الان سه ماه
پرگناکر کانسپشن
اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
معجزه خدا😭🙏🏻 معجزه خدا😭🙏🏻 قصد بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته بیستم بارداری