خانوما پریودم ازم زیاد لخته میاد چیکار کنم ؟

۴ پاسخ

حتما دکتر برو لخته توی پریود طبیعی نیس

مگه لخته بياد بده ؟؟از من هميشه لخته مياد

اگه خواستی میتونی مفنامیک اسید بخوری،هم خونریزی کمتر میکنه هم مسکنه

هیچی بیاد که خوبه
شاید کیست داشتی داره دفع میشه

سوال های مرتبط

مامان پَرنا خانوم🧸 مامان پَرنا خانوم🧸 ۲ سالگی