۱۲ پاسخ

منم سه ماهمه مث ۷ ماهم😬

منم شکمم تخت بود الان یکم انگار اومده جلو یکم طبیعی اگر خیلی باد کرده حتما نغخ😬

😂😨نه بابا ببینم

عه منم🤣

منم اینجورم🙊😅

همش باده😂

تا هفتت بره بالا کلا همش نفخ

خواهر منم همینم شکمم انگار سنگینه احتمالا همون نفخه.

حتما نفخه

نفخهه

شاید نفخه

ببینم شکمتو🥺
برای ماهم دعا کن خواهر

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی