لگد نی نی چطوریه برا اولین بار؟

۲ پاسخ

اولین حرکت تو دلیم مثل ترکیدن حباب بود

انگار یه پروانه تو شیکمته🥹😍واسه من همچین حسی بود،انگار رودم یه حالت سینوسی تکون میخورد،انگار یکی با انگشت از داخل یه ضربه کوچولو موجولو میزنه

سوال های مرتبط

مامان فندقم💙 مامان فندقم💙 روزهای ابتدایی تولد