سلام
بخیه هام خیلی میخاره چکارکنم

۲ پاسخ

هیچی فقط دستتو بذار روش فشار بده کمی اروم بشی .اصلا نخارونی ها ....
لباس زیر نپوش .مرتبببب پماد بزن و خشک نگهش دار

داره جوش می خوره طبیعی هست گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان عدسی مامان عدسی ۱۲ ماهگی
مامان محمد اسحاق مامان محمد اسحاق ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی