معدم داره اتیش میگیره انقد میسوزه🥲

۷ پاسخ

فک کنم امشب شب معده درده همه معدهامون آتیش گرفته🥲

من فقط فاموتیدین ۴۰ خوبم میکنه دکترم داد برا اسید معده ام

من معدم داره میسوزه وحشتناک

فاموتیدین بخور

شیر خنک یا بستنی و نوشمک خیلی آروم‌میکنه سوزش معده رو

منم اتیشه معدم نمیتونم بخوابم از سوزش معده ازچیه اخه

زودی برو شیر بخور معجزه میشه.

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی