۵ پاسخ

سلام قی چی میشه

من چند بار شیر خودم و ریختم چشمش خوب شد

واسه دختر منم هست.نه با ماساژ نه قطره خوب نشده فعلا😥

گریه میکنه اشک نداره هنوز؟

مجرای اشکی بستس خوبم نمیشه اه بچه منم دارههههه

سوال های مرتبط

مامان مانیا🩷 مامان مانیا🩷 ۱۷ ماهگی
مامان دیانا 🩷🩷 مامان دیانا 🩷🩷 ۱۲ ماهگی